Gezamenlijke kerkdienst met Pinksteren in kerk van Zweeloo

Een paar keer per jaar verzorgen we als PKN Zweeloo met de PKN Aalden een gezamenlijke kerkdienst. Dit keer vindt de kerkdienst plaats in de ‘Zweelerkerk’. Ds. Piet Ravensbergen is voorganger, onze organist Cees Roubos verzorgt het muzikale gedeelte en Leo Gast heeft de liturgie weer mooi vormgegeven. Nieuwsgierig naar deze bijzondere dienst? We zien ….

Kerkdienst in teken van Moederdag

Heleen Steenhuis ging met haar dienst in op Moederdag, het ontstaan hiervan en de persoonlijke omstandigheden die deze dag voor mensen complex kan maken. Ze ging in op liefde, onzichtbare liefde en hoe mooi de liefde van God is. Ter afsluiting kregen alle vrouwen een mooie roos van haar en had ze chocolade voor een ….

Verder lezen

Op maandag 13 mei (20.00 uur) informatiebijeenkomst in kerk om ideeën uit te wisselen : De Zweeler kerk is van sublieme schoonheid en dat willen we graag laten zien !

Iedere Zweeler is er ongetwijfeld trots op om te wonen in zo’n mooie omgeving. Met aan de rand van het dorp het 13e eeuw Zweeler kerkje. Het monumentale kerkje aan De Wheem is van een sublieme schoonheid en geldt als een van de belangrijkste religieuze en cultuurhistorische monumenten voor Zweeloo en wijde omgeving. De kerk ….